بی کلک

جانشینان «محسن چاوشی» در «سنتوری، مرد پائیزی» مشخص شدند

 

پس از قطعیت عدم حضور «محسن چاوشی» در فیلم جدید داریوش مهرجویی و حاضر نشدن چهره هایی چون «یاس» و «حامد بهداد» برای خواندن در این فیلم، لیست خواننده های جدید این فیلم اعلام شدند.

بی کلک: در هفته های گذشته در ابتدا گفتگو با «داریوش مهرجویی» و صحبت های تند و تیز این کارگردان سینمای ایران درباره چاوشی و تائید عدم حضور این خواننده در این فیلم، گمانه زنی های دیگری چون حضور «یاس» نیز مطرح شد که این چهره نیز به همراه بهرام رادان، انصراف شان از حضور در این فیلم اعلام کردند تا ماجرای این فیلم و بازتاب های مختلف آن سر و صداهای زیادی را در رسانه ها باعث شود.
این در حالی بود که اکیپ سازنده «سنتوری، مرد پائیزی» در حوالی کرج مراحل پیش تولید این فیلم را آغاز کرده است و حتی خلاصه داستان این فیلم نیز منتشر شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: « داستان «سنتوری، مرد پاییزی» از جایی آغاز می شود که حمید به عنوان یکی از شاگردان علی بعد از ترک اعتیاد و آموختن سنتور زیر نظر علی در حال خداحافظی از آسایشگاه و بازگشت به شهر است. در ادامه داستان یک سرمایه گذار از کار حمید خوشش می آید و از او می خواهد با تشکیل یک گروه آلبومی را منتشر کند؛ اما حمید درگیر مشکلاتی با یک گروه موسیقی دیگر می شود که مسیر حرفه ای اش را تحت تاثیر قرار می دهد و...»
پیش از این قرار بود حامد بهداد و امین حیایی نقش دو خواننده فیلم را ایفا کنند و از صدای خودشان در این فیلم استفاده شود که این موضوع نیز به مرور تائید نشد تا اسامی خواننده های این فیلم لیستی ناشناس و عجیب باشد. «حمید فریزند» و «یاسر بینام» دو خواننده ایهستند که برای این فیلم مورد توجه کارگردان «سنتوری» قرار گرفته اند و در این بین نام «فریمن» نیز به میان آمده است که حضور این خواننده تا کنون به صورت رسمی از سوی گروه سازنده هنوز تائید نشده است.