بی کلک

«رحمان», برنده مسابقه شبکه ماهواره‌ای, مجاز شد!

 

«رحمان», خواننده‌ای که با شرکت در یک مسابقه خوانندگی توانست طرفداران زیادی پیدا کند, حالا پس از چند سال موفق به دریافت مجوزهای لازم برای انتشار آثارش در کشور شده است.

به گزارش «بی کلک»، مدوید لطیفی، آهنگساز و موزیسین خوب ایرانی که در حال حاضر به عنوان همکار و مدیر برنامه های «رحمان» در ایران فعالیت می‌کند، از اعطای مجوزهای رسمی به آلبوم اول این خواننده خبر داد و اسفند امسال را به عنوان تاریخ دقیق انتشار این آلبوم اعلام کرد.
«مدوید لطیفی» در این باره گفت: «خوشبختانه مسئولان دفتر موسیقی وزارت ارشاد نهایت همکاری را با ما داشتند و مجوز آلبوم رحمان صادر شده و این آلبوم با نام «یه عاشق» اسفند سال ۹۳ به بازار موسیقی کشور خواهد آمد.»
او همچنین درباره جزئیات بیشتر این‌ آلبوم نیز توضیح داد: «آهنگسازی تمام قطعات به جز یک قطعه را من انجام داده‌ام و مهران خلیلی، پدرام کشتکار، حسین غیاثی ،علی راد، حامد رجبی ،مسعود محمدی، علیرضا حسینی، علی احمدیان، و... از جمله چهره‌هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند.»
در این بین «رحمان» در اولین گفتگوی رسمی‌اش در کشور درباره فعالیت رسمی در داخل کشور گفت: «من پیشنهاد ماندن و فعالیت در خارج از کشور را داشتم. ولی می‌خواهم در وطنم ایران به فعالیت هایم ادامه بدهم. سپاس ویژه‌ای دارم از مسئولین دفتر موسیقی وزارت ارشاد که این اجازه را به من دادند و از این بابت خوشحالم.»