بی کلک

جنجال حضور خواننده زیرزمینی در هتل تبریز!

 

حضور یک خواننده زیرزمینی با همراهی چهره ای پاپ در یکی از هتل های شهر تبریز باعث تجمعی ۲۰۰ – 300 نفره در این شهر شد که برخی حاشیه ها را در پی داشت.

حمید صفت و امیر عباس گلاب که در چند روز گذشته با انتشار فراخوانی روی صفحات شخصی شان، از دیدار صمیمانه با مردم تبریز در هتل شهریار خبر داده بودند، در روز موعود در محل قرار حاضر شدند اما برخی حاشیه ها و برخی آسیب رسانی ها به محل قرار، باعث شد حضور عوامل انتظامی مانع از ادامه برگزاری این برنامه شود.

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع سراغ «علی میرزایی» (مدیر برنامه های حمید صفت و امیرعباس گلاب)،«سعیدی» (از مسئولان هتل شهریار تبریز) و خبرنگاران محلی شهر تبریز رفته و جزئیات بیشتری از این ماجرا را به دست آورد. علی میرزایی (مدیر برنامه های حمید صفت و امیرعباس گلاب) صبح امروز درباره اتفاقات تبریز گفت: «فعلا نمی توانیم صحبتی درباره اتفاقات تبریز داشته باشیم. در حال حاضر در فرودگاه هستیم و در ساعات آینده به تهران می رسیم و بهتر است در یک گفتگوی مفصل، واقعیت این ماجرا عنوان شود.»

او همچنین درباره صحت اخبار نقل شده از برخی حواشی این مراسم نیز توضیح داد: «متاسفانه اغراق در بیان واقعیات در نوع خبررسانی مشاهده می شود و به زودی به صورت مفصل درباره این ماجرا اطلاع رسانی خواهیم کرد.»

در این بین «سعیدی» (از مسئولان هتل شهریار تبریز) ضمن بیان برخی جزئیات، از میزان خسارات وارده به این هتل سخن گفت و گفت: «متاسفانه برخی افراد با رفتارهایی دور از شان برخی صدمه هایی را به هتل شهریار زده اند. ازدحام باعث شد مجبور شویم مسئولان انتظامی را به محل هتل فراخوانیم.» او درباره برخی ادعاها مبنی بر برخورد ناشایست پرسنل هتل با دوستداران این هنرمندان نیز توضیح داد: «یکی از درهای ورودی هتل که شیشه ای بود شکسته شد و همین باعث شد که حراست هتل وارد عمل شود تا بتواند شرایط را کنترل کند. به هر حال ما مهمانان دیگری هم در هتل داشتیم که باید حواسمان به آنها هم باشد.»

پیگیری های خبرنگار سایت درباره حال و هوای بیرون هتل نیز به یکی از خبرنگاران بومی شهر تبریز ختم شد.

عادل شفائی در این باره گفت: «حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر در محل حاضر بودند که البته در بخش هایی از برنامه آقای صفت و آقای گلاب به گرفتن عکس و امضا با آنها اقدام کردند که وقتی اوضاع شلوغ تر شد دیگر بی نظمی باعث شد برنامه دیدار و عکس و امضا از کنترل خارج شود. چند نقل قول مختلف از سوی مسئولین برنامه به هواداران عنوان شد که ظاهرا ایشان برای ضبط ویدئویی برای یک نهاد خیریه به تبریز آمده بودند و در این بین برخی موسسات و برند ها برنامه دیدار با هواداران این هنرمندان را ترتیب دادند که بتوانند از این طریق بحث های تبلیغاتی شان را ارائه دهند.»