بی کلک

رضا صادقی: طمع تهیه کننده باعث لغو تور شد!

 

رضا صادقی که تور کنسرت های بهار و تابستانه اش توسط تهیه کننده این تور لغو شده است, توضیحاتی را در این رابطه به هوادارانش ارائه کرده است.

بی کلک: رضا صادقی که قرار بود بهار و تابستان امسال در یک تور بزرگ در شهرهای مختلف اروپا به اجرای برنامه بپردازد، پس از لغو این تور ناتوانی و ضعف تهیه کننده را دلیل اصلی برگزار نشدن این تور اعلام کرد و گفت: «متاسفانه پس از لغو این تور که دلیل اصلی‌اش ناتوانی و ضعف تهیه کننده و البته طمع فردی ایشان بود. ظاهراً در بسیاری از شهرهای اروپا این دوست تهیه کننده به همراه همراهانش اعلام کرده‌اند که رضا صادقی هزینه هنگفتی را دریافت کرده ولی برای برگزاری تور و برنامه­ اش نیامده!»

صادقی با رد این ادعا گفت: «هیچ هزینه ای بابت این تور دریافت نشده است و این افراد با این قبیل دروغ‌ها متاسفانه در حال سوء استفاده از احساسات دوستان ساده و صبور خارج از کشور من هستند. جای تأسف دارد که افرادی در حد دلال وارد عرصه تهیه کنندگی می­ شوند.»

این خواننده درباره برگزار شدن یا لغو تور کنسرت های خارج از کشور خود نیز گفت: «در حال رایزنی با برخی تهیه کننده های کار بلد در خارج از کشور هستیم و اگر شرایط مناسب مهیا شد قطعاً این تور را در شهرهای مختلف اروپا روی صحنه خواهیم برد و در صورت قطعیت اطلاع رسانی مناسبی درباره آن صورت خواهد رفت. برای من همیشه و در همه حال، اجرای برنامه برای همه ایرانیان جای جای جهان باعث افتخار است و آنها همیشه حامی هنرمندانشان در هر نطقه این دنیا هستند.»

رضا صادقی که در سالهای گذشته تور کنسرت هایش را در شهرهای مختلف اروپا روی صحنه برده بود، روز ۳۰ بهمن سال گذشته، در پیامی از هموطنان ایرانی خارج از کشور به دلیل لغو تور کنسرت هایش عذرخواهی کرده بود.