بی کلک

روزهای سخت بیماری بهنام صفوی در راه است

 

پس از عمل جراحی بهنام صفوی به نظر می رسید که او پس از استراحتی کوتاه، برنامه هایش را آغاز کند و دوباره به عرصه موسیقی بازگردد. اما این حضور دوباره با تاخیر رو به رو و باعث شد بحث های حاشیه ای و شایعاتی در محیط های رسانه ای شکل بگیرد.

او امروز عصر به بیمارستان رفت تا برای عملیات پرتودرمانی از سرش قالب گرفته شود که در تصاویر هم می بینید. همین مساله، نگرانی ها را بیشتر کرد. برای پاسخ به  پرسش ها و شایعات حول و حوش بیماری بهنام صفوی، بهترین فرد، میلاد لطیفی دوست صمیمی اوست تا از نگرانی های مخاطبان صفوی سخن بگوید. لطیفی در این باره گفت: «بهنام صفوی پس از جراحی و بعد از گرفتن جواب تمام آزمایشات و جواب پاتولوژی تومور با تصمیم پزشک معالج خود دکتر عارف پوردوره پرتو درمانی را آغاز خواهد کرد.»
به نظر می رسد روزهای سخت بهنام صفوی شروع شده است. ظاهرا بهنام صفوی باید علاوه بر پرتو درمانی، به خاطر حاد بودن وضعیت جواب ها همزمان شیمی درمانی را آغاز کند. مشخص است که میلاد لطیفی و دوستانش تلاش زیادی کرده اند که  روحیه بهنام همچنان در سطح بالای همیشگی باقی بماند:« ما تلاش می کنیم بدن بهنام را هم  در حالت بسیار خوب نگه داریم.»
لطیفی درباره وضعیت این روزهای تومور و موقعیت بهنام بعد از عمل هم گفت:« این توده خیلی پیش آگاهی خوبی نشان نداده. تمام تمرکز تیم معالج بهنام در درجه اول جلوگیری از رشد دوباره توده بوده و در آینده هم تلاش شان برای از بین بردن تمام ریشه های و پاهای احتمالی موجود خواهد بود.»
بنا به گفته پزشک معالج صفوی، او از شنبه هفته پیش رو به مدت یک ماه هر روز باید شیمی درمانی شود.
در این مدت دوستان بهنام مثل شهرام شکوهی، سیروان و زانیار، احسان علیخانی، مسعود امامی، مجتبی کشاورز، مهدی فردی، محمد ابراهیمی، غلامرضا صادقی و خیلی از دوستان دیگر او برایش سنگ تمام گذاشته اند و مدام پی گیر احوالش هستند. لطیفی در این باره خطاب به علاقه مندان و دوستان بهنام صفوی گفت:« طبیعتا این روزها  ما ومهم تر از همه، خانواده بهنام همه تلاشمان را برای فراهم کردن یک محیط آرام و کم تنش و بالا بردن روحیه و قوای جسمی بهنام به کار می گیریم . چون سرحال بودن او در این مرحله اهمیت زیادی دارد. فقط خواهش می کنم با صبر و شکیبایی ، دعا و انرژی که به سوی بهنام و ما می فرستید، ما را همراهی کنید. لطفا به شایعات توجه نکنید و خواهش می کنم خبرهای ما را از صفحات رسمی خودمان و همچنین بی کلک پیگیر باشید.»
دعا می کنیم این هنرمند ارزشمند عرصه موسیقی هرچه سریع تر سلامتی خود را بازیابد و کارهای هنری اش را از سر بگیرد.