بی کلک

شخصیت شناسی حمید گودرزی از روی چهره‌اش

شاید هیچکس فکرش را هم نمی کرد که بازیگر جوان سریال روزهای دور شبکه پنج سیما, «دانی و من» روزی ستاره بسیاری از فیلم های سینمایی شود.

حمید گودرزی بازیگر جوان و خوش قریحه ای است که به بازی های طبیعی معروف است. او از معدود کسانی است که به طرز عجیبی قدرت همزاد پنداری مخاطب را بالا می برد. با رازهایی که چهره او به شما می گوید بیشتر آشنا شوید.

 

 

1- پیشانی: فکر کردن زیاد و دائمی ویژگی سال های نوجوانی به بعد اوست. زود احساساتی نمی شود و تمام تلاشش را می کند که با منطق و آرامش روبه روی مسائل قرار بگیرد و مشکلات را حل کند. احساسات او اغلب اوقات توسط منطقش خنثی می شوند. پیشانی صاف او اینها را می گوید.
2- ابرو: امکان ندارد به او حرفی بزنید و او صرفا جهت منافع خودش آن حرف را قبول کند. او صادق است. راستگویی را دوست دارد؛ برای همین هم هست که منافع شخص خودش به تنهایی برایش اهمیت ندارد؛ آن هم وقتی که قرار باشد به بقیه آسیبی برسد. او در کارهای گروهی بهتر از کارهای فردی ایفای نقش می کند. ابروهای صاف او اینها را به شما خواهند گفت.
3- فاصله پلک و چشم: این فاصله مثل بیشتر چهره های سینمایی معروف کم است. او هم از دسته مردان مستقل است. هم و غم او این است که بتواند شرایط زندگی خوبی را فراهم کند که در آن از سایرین بی نیاز باشد. او از رو زدن به اطرافیانش در هر زمینه ای متنفر است.
4- بینی: قدرت ابتکار عمل او مثال زدنی است. او دوست دارد قوانین زائد را به هم بزند و چیزهای تازه ای از آنها به دست بیاورد. هرچند که در این مورد هیچ وقت نباید شرط احتیاط را کنار بگذارد. نکته دیگری که بینی او به شما می گوید عزم راسخ اوست. او همچنین فردی خانواده دوست است که برای رفاه اعضای خانواده اش تلاش می کند.
5- لب ها: به هیچ وجه خسیس نیست و دست و دلبازی بخشی از شخصیت اوست. از طرفی کافی است اراده کند تا بقیه را در مورد هر چیزی که در سرش می گذرد قانع کند. قدرت قانع کردن دیگران از مجموعه قدرت های استثنایی اوست.
6- چانه و فک: اگر تصمیمی گرفته بعید است که بتوانید او را از تصمیم اش برگردانید. او از آن دسته افرادی است که چون روی هر ایده ای خوب فکر می کند در تصمیماتش محکم است. فک های زاویه دار این خصوصیات را به شما لو خواهند داد.
همشهری