بی کلک

جزئیات کامل و جالب آلبوم جدید آقای مشکی پوش! (رضا صادقی)

 

 آقای مشکی پوش بعد از مدت ها تصمیم به انتشار آلبومی جدید و البته متفاوت گرفته است که به تازگی جزئیات کاملی از این آلبوم جدید را نیز اعلام کرده است.

به گزارش «بی کلک»، رضا صادقی که مدتی‌ست در سکوت رسانه‌ای در حال کار کردن روی آلبوم جدید خود است، در همکاری با چهره‌های سر‌شناس و البته جوان، آلبوم جدید خود را به زودی روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.
جزئیات جالبی از آلبوم جدید این خواننده در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته است که نشان می‌دهد این هنرمند با انرژی تمام در حال برنامه ریزی برای بازگشتی قدرتمند به عرصه موسیقی کشور است.
این آلبوم که در ابتدا قرار بود با نام «هیچ» وارد بازار موسیقی کشور شود پس از جلسات همفکری صادقی با اطرافیان و دوستدانش به «فقط گوش کن...» تغییر نام داد که البته نه قطعه‌ای با این نام در آلبوم وجود دارد و نه این جمله در متن ترانه‌های آلبوم استفاده شده است.
صادقی این نام را انتخاب کرده تا کسانی که آلبومش را تهیه می‌کنند به دور از هرگونه نگاه انتقادی یا تحسین کننده، فقط آلبومش را تا انتها گوش کنند و بعد درباره آن قضاوت کنند و معتقد است: «بعضی‌ها یادشان رفته که موسیقی برای گوش دادن است نه اینکه در حین پخش شدن آن حرف بزنند و سعی در نقد آن داشته باشند.»
چهره‌های زیادی در این آلبوم به عناوین مختلف حضور دارند و با رضا صادقی همکاری کرده‌اند.
چهره‌هایی که در بین آن‌ها هم اسامی آشنایی دیده می‌شود و هم چهره‌های جوان که صادقی نشان داده در استفاده از چهره‌های جدید برای آلبومش استعداد جالب توجهی دارد.
میثم مروستی، مسعود همایونی، شجاعت شفایی، اشکان آبرون، ‌ فاضل پیش، اسماعیل حسینی، مهران خالصی، ساناز کریمی، بابک مافی، شهراد امیدوار، فرشید اطهمی و... از جمله موزیسین‌هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند و در بخش ترانه سرا‌ها نیز چهره‌هایی چون: ترانه مکرم، مهرزاد امیرخانی، بیتا تایی، امیر حسین اللهیاری و... با صادقی همکاری کرده اند.
آلبوم جدید صادقی در ابتدا قرار بود با ۱۰ قطعه روانه بازار شود اما در ‌‌نهایت این خواننده تصمیم گرفته که ۱۳ یا ۱۴ قطعه را در آلبومش قرار دهد که تمام این قطعات آثار جدیدی هستند که هیچکدام نه در قالب تک قطعه و نه در قالب ترانه تیتراژ هنور منتشر نشده‌اند.
صادقی در این اثر سعی کرده که از فضای موسیقی الکترونیک صرف دوری گزیند و تعداد قطعات احساسی این خواننده در آلبوم جدیدش بیشتر دیده می‌شود.
دو قطعه تماما «راک» نیز در آلبوم جدید صادقی گنجانده شده تا شدت وسوسه علاقمندان این خواننده برای شنیدن آلبوم جدید این هنرمند بیشتر و بیشتر شود.
نکته مهم دیگری که درباره اثر جدید رضا صادقی به قطعیت رسیده، انتشار نخستین مجموعه تصویری این خواننده است.
این مجموعه تصویری که گلچین یکی از کنسرت‌های تهران این خواننده است در قالب نخستین مجموعه تصویری از این خواننده در کنار آلبوم «فقط گوش کن» و در یک مجموعه، روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
ویدئو کلیپ قطعه «عاشقتم» نیز که برادران «بوشهری» آنرا کارگردانی کرده و ساخته‌اند نیز در همین مجموعه در اختیار علاقمندان این خواننده قرارخواهد گرفت.
آخرین خبر مهم درباره آقای مشکی پوش به نقل از خود این خواننده نیز از این قرار است که «رضا صادقی» به زودی به عنوان «تهیه کننده» یک فیلم سینمایی قرار است به عرصه سینما بازگردد.
این خواننده جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نداد و انتشار جزئیات بیشتر را به ماه‌های آینده موکول کرد.
تاریخ انتشار آلبوم جدید این خواننده که مجموعه‌ای ایست از فیلم کنسرت تهران، ویدئو کلیپ قطعه «عاشقتم» و آلبوم «فقط گوش کن...»، بعد از ایام محرم و صفر اعلام شده است.