بی کلک

دعوت بی‌سابقه "رضا صادقی" از "محمدجواد ظریف"

خواننده مشکی پوش محبوب در اقدامی غیر منتظره وزیر امور خارجه کشورمان را به حضور در کنسرت اردیبهشت ماهش دعوت کرد.

بی کلکرضا صادقی با انتشار متنی کوتاه در این باره نوشت: « از طرف خودم و گروه مشکى پوشان و همه هوادارانم رسما از جناب دکتر ظریف عزیز دعوت می‌کنیم در کنسرت اردیبهـشت ماه ، در کنار ما باشند. میدانم دعوت بى سابقه‌اى است و باز هـم از شرایط و حجم کارى جناب دکتر اطلاع دارم. اما خواستم با این دعوت به ایشان بگویم که ما هنرمندان با تمام وجود مراتب تشکر را از ایشان داریم که باعث شادى قلب مردم بزرگ ایران شدند. حتى اگر این دعوت پذیرفته هم نشود همین بس که بدانند در شادى ما سهم ویژه ایى دارند. درود به مردى که به دنیا فهماند مردمش دنبال بمب و جنگ نیستند. درود به مرد بزرگى که لبخند مردمش را دوست دارد ... رضا صادقى»

صادقی پس از انتشاراین متن گفت: «این یک دعوت بی‌سابقه است و امیدواریم شرایطش مهیا شود و شاهد حضور ایشان در کنسرت‌مان باشیم.»
خواننده مشکی پوش که در مسائل اجتماعی عموما جزو ناظران نیست و اظهار نظر هم می کند، درباره دکتر ظریف گفت: «جناب دکتر ظریف شخصیتی فرهیخته و مقبول در بین مردم ایران هستند و امیدواریم در عرصه بین المللی با حضور چهره هایی چون ایشان، شان و جایگاه ایران و ایرانی بیشتر و بیشتر متجلی شود.»
دکتر ظریف پیش از این در کنسرت گروه آیان به خوانندگی هژیر مهرافروز شرکت کرده بود.
صادقی درباره کنسرت تهرانش نیز توضیح داد: «برای اولین بار قطعات آلبوم فقط گوش کن را در تهران روی صحنه به صورت زنده اجرا خواهیم کرد و گلچینی از آثار قدیمی را هم به دوستداران دوست داشتنی مان تقدیم خواهیم کرد.»